Kalanetika

Kalanetika. Sporto klubas OAZIS Šilutė

Tai „neskubančių“ pratimų sistema, susidedanti iš pulsavimo ir raumenų tempimo judesių. Naudojant tik savo jėgas ir svorį, išmokstama išryškinti unikalias savojo kūno linijas. Jokios triukšmingos muzikos – tik harmoningas susikaupimas ties savimi.

Kalanetika – tai kažkas paimta iš baleto, kažkas iš jogos, kažkas iš turtingos išradėjos fantazijos arba kiekvieno trenerio išminties. Tai visai kitokie pratimai, nei įprasta aerobikoje. Nėra jokių choreografinių „triukų“, šuoliukų, staigių judesių, kuriuos atliekant iškyla grėsmė patempti raumenis. Mankštinantis tam tikrose pozose, treniruojami sunkiai pasiekiami, dažniausiai anksčiau „neatrasti“raumenys.

Pratimų esmė – raumens tempimas ir suspaudimas, naudojant mažus, 1 cm, impulsus. Jų kiekis tam tikroje pozicijoje reguliuojamas savarankiškai, pagal savo pajėgumus. Vidutiniškai jie trunka 60-100 sekundžių. Sakoma, kad valanda tokių neskubių užsiėmimų prilygsta 7 valandoms klasikinė mankštos arba 24 valandoms aerobikos!
Treniruotė susideda iš trijų dalių: apšilimo, kurio metu sužadinami raumenys, statinių pratimų pulsuojant – tvirtinančių raumenis (jaučiame kaip raumenys net dega!) ir tempimo pratimų, atpalaiduojančių kūną.

  • Ypač tinka moterims. Treniravimosi stilius labai „pabrėžia“ moteriškąją pusę – daug plastikos, grakštumo, judesių švelnumo. Teikiamas ypatingas dėmesys „probleminėms“ kūno vietoms.
  • Tinka toms, kurios nemėgsta aktyvios mankštos – judrių pratimų, staigių judesių, šuoliukų (ar negali dėl sveikatos problemų). Nori mankštintis efektyviai, bet „nenusivarant nuo kojų“.
  • Tinka paties įvairiausio amžiaus moterims! Jokio skubėjimo, staigių judesių ar sudėtingų pratimų.
  • Labai tinka negimdžiusioms moterims – lavinamas lankstumas, atliekami naudingi pratimai dubens kaulams ir klubams.
  • Tinka dirbantiems sėdintį darbą, besiskundžiantiems nugaros, pečių, kaklo įtampa. Visas spektras pratimų yra skirtas būtent šioms problemoms šalinti.

 

311 viso, 1 šiandien